Få styr på SEO, nyheder, billeder og dokumenter på din profilside på byggematerialer.dk - så din profil er fuldt optimeret! Her får du vores 4 vigtigste råd til din profil på byggematerialer.dk
Vi ved, at en velfungerende SEO beror på en grundig analyse, som både kræver tid og penge. Men her får du (gratis) råd til SEO på din profilside:
Der er ingen tvivl om, at brugen af relevante søgeord er med til at optimere dine SEO-tekster ift. Google. Søgeordene skal derfor nøje udvælges.
Har du f.eks. et produkt med navnet ’10 RX Nordlys’, skal søgeordet beskrive produktet. Det kunne være ord som 'belysning' eller 'udendørsbelysning'.
Se hvordan Ecophon har lavet SEO-venlige tekster >>
Den visuelle del af din profilside gør dine produkter og referenceprojekter mere troværdige - og giver besøgende et klart billede af hvad dine produkter er.
På hvert hovedprodukt på din profil kan du have 4 billeder, som roterer i en karrusel. Og på referenceprojekter kan du have 2 billeder, som gerne skal vise dit produkt i brug, så besøgende kan se hvad produktet kan.
Sådan har Wedi brugt billedekarruselen >>
På alle dine hovedprodukter kan du have op til 12 underprodukter. Det kan være brochurer, specifikationer, BIM-objekter, CAD-detaljer og videoer.
Alle underprodukter vises med et navn, en kort beskrivelse, et billede og et link til din hjemmeside.
Vi ved, at du rigtig gerne vil vise, at dit produkt er det bedste - men husk også at fortæl:
Vi anbefaler, at din nyhed ideelt fylder 2.000-3.500 anslag. Derudover er det mest optimalt, hvis du har det produkt, som du fortæller om i nyheden, på din profilside.
For den bedste læseroplevelse er billeder i god kvalitet desuden vigtigt - og har du en video, der passer til din nyhed, så hav den gerne med for større indsigt i din virksomhed.
Kontakt en af specialisterne på byggematerialer.dk og kom allerede nu i gang med at optimere din profil!