Byggefakta Byggefakta

    Kom godt i gang med SMART
    som fag- og underentreprenør

    Se hvilke muligheder du som fag- og underentreprenør har med SMART, og hvordan du får vist lige netop de projekter, der er relevante for dig. Du kan på denne side finde indhold om:

    1. 1. Sådan finder du udbud som fagentreprenør
    2. 2. Sådan finder du udbud som underentreprenør
    3. 3. Sådan finder du mindre opgaver
    4. 4. Det skal du vide om udbudsformer
    5. 5. Det skal du vide om entrepriseformer
    6. 6. En kort gennemgang af de forskellige stadier
    7. 7. Gode råd til at vinde projekter

     

    Sådan finder du udbud som fagentreprenør

    Når du har set videoen, ved du:

    • Hvordan du finder udbud inden for det arbejde du er god til.
    • Hvor du finder de specifikke udbudsbeskrivelser

     

    Sådan finder du udbud som underentreprenør

    Når du har set videoen, ved du:

    • Hvordan du finder relevante projekter.
    • Hvordan du finder de projekter, der er i den fase, der passer til netop din forretning/type af arbejde.

     

    Sådan finder du mindre opgaver

    Når du har set videoen, ved du:

    • Hvordan du finder mindre opgaver, som alle størrelser af virksomheder kan varetage.
    • Hvordan du finder projekter, som du kan varetage i nær fremtid.

     

    Det skal du vide om udbudsformer

    Når du har set videoen, ved du:

    • Hvordan du finder en oversigt over, hvad de forskellige begreber betyder.
    • Hvilke udbudsformer, der er relevant for dig.

     

    Det skal du vide om entrepriseformer

    Når du har set videoen, ved du:

    • Hvordan du finder de entrepriseformer, der er relevant for dig.
    • Hvordan du får en oversigt over, hvad de forskellige begreber betyder.


     

    En kort gennemgang af de forskellige stadier

    Når du har set videoen, ved du:

    • Hvordan projekter er opdelt i SMART i forhold til tidsplanen.
    • Hvornår det er det rigtige tidspunkt for dig at byde sig ind til projektet.

     

    Gode råd til at vinde projekter

    Når du har set videoen, har du:

    • En række værktøjer til at stå stærkere end dine konkurrenter.
    • En guideline, du kan arbejde ud fra.
    • Gode værdier at tænke ind i dialogen med kunder.